Stanislovas jau taip pavargo nuo savo įkyrių minčių, kad net sutinkąs sumokėti, kad tik sužinotų, kaip tuomet viskas buvę. „V.P.“ nuotr.

Tamara Zaiceva

Į „Vakarinės Palangos“ redakciją atėjęs palangiškis teigė ieškąs ekstrasenso, kuris jam padėtų išnarplioti painią istoriją ir atrasti sielos ramybę. Ir viskas – dėl loterijos bilieto.

Palangoje gyvenantis Stanislovas S. pasakojo ilgai galvojęs, ką jam daryti. Ir tas ilgas galvojimas užsitęsė nei daug, nei mažai – jau penkiolika metų.

Viskas nutiko tuomet, kai beveik prieš du dešimtmečius Stanislovas S. nusipirko „Teleloto“ bilietą. Tuomet sirgo jo mama, tad vyrui teko dažnokai lankytis Šilalėje. Čia jis ir pasitikrino loterijos bilietą.

„Ten toks baras buvo, dabar jo vietoje jau kita įmonė veikia. Užėjau į tą barą, ten buvo bilietų terminalas. Padaviau savąjį barmenui“, – pasakojo vyras.

Anot „Vakarinės Palangos“ pašnekovo, patikrinus bilietą suskambėjo muzikinė melodija, kuri, palangiškio manymu, reiškė, kad jis kažką laimėjo. Tačiau barmenas pasakęs, kad Stanislovui šįsyk nepasisekė. „Tai buvo ganėtinai jaunas vyrukas. Jis patikrino bilietą ir, nors suskambo melodija, man pasakė, kad nieko nėra, o paties bilieto negrąžino, įkišo į stalčių“, – prisiminė palangiškis.

Jau pensijoje esantis vyriškis „Vakarinei Palangai“ teigė, jog pasigėdijo paprašyti, kad loterijos bilietas būtų jam grąžintas: „Pagalvojau, kaip aš čia dabar atrodysiu…“.

Ir štai jau penkiolika metų palangiškis gyvena su labai neriama mintimi, buvo ar nebuvo tuomet koks nors laimėjimas, ir graužia save, kad neišdrįso pareikalauti atiduoti bilietą.

„Jūs nesuprasite! Aš jau kažkokį kompleksą dėl to įgijau. Viena vertus, labai save graužiu, kad galbūt „padovanojau“ kažkokiam sukčiui savo laimėjimą, o gal ten dideli pinigai buvo. Kita vertus, nerandu ramybės dėl to, kad štai jau penkiolika metų blogai galvoju apie tą barmeną, o gal jis visai niekuo dėtas, gal mano blogos mintys nuodija tam žmogui gyvenimą? Jau tiek metų gyvenu su tuo jausmu, ar buvo laimėjimas, ar teisingai apkaltinau žmogų? Tiesiog noriu ramybės!”, – žurnalistei aiškino vyras, kodėl ieškąs ekstrasenso.

Stanislovas jau taip pavargo nuo šių savo įkyrių minčių, kad net sutinkąs sumokėti, kad tik sužinotų, kaip tuomet viskas vykę. „Bet man reikalingas ne koks nors šarlatanas, o rimtas ekstrasensas, kuris galėtų savo galiomis ir mintimis atkurti tą istoriją ir pasakytų, buvo tuomet laimėjimas ar nebuvo“, – „Vakarinės Palangos“ žurnalistei kalbėjo palangiškis.

Gal skaitydami šias eilutes jūs ir šypsositės, bet patikėkite, žiūrint į Stanislovo labai liūdnas akis ir kalbant su juo šypsotis visai nesinorėjo.

„Teleloto“ loteriją organizuojančios bendrovės „Olifėja“ marketingo direktorė Renata Mozuraitė „Vakarinei Palangai“ komentavo, jog tuomet, kai loterijos bilietas tikrinamas „Perlo“ terminale, laimėjimo atveju skamba muzikos melodija. „Jeigu bilietas laimingas, visais atvejais skamba laimingo bilieto melodija“, – sakė R.Mozuraitė.

Tais atvejais, kai nėra laimėjimo, skamba tik garsinis pranešimas – du trumpi ,,pyptelėjimai“.

Kai loterijos bilietas tikrinamas „Perlo“ terminale, laimėjimo atveju skamba muzikos melodija. „Olifėjos“ nuotr.

Ar, nesant laimėjimui, tikrintojas privalo grąžinti loterijos bilietą žaidėjui? Ar kartu išduodamas koks čekis, patvirtinantis, jog nebuvo laimėjimo? Marketingo direktorė komentavo, jog loterijos bilietų platintojų instrukcijose yra nurodyta, jog tais atvejais, jeigu bilietas nelaimingas, jis turi būti grąžintas klientui. Čekis tokiu atveju nėra spausdinamas.

„Jeigu laimėjimas yra iki 145 eurų, skamba laimėjimo melodija ir spausdinamas čekis su laimėjimo suma, taip pat klientas sumą mato „Perlo“ terminalo LCD ekrane. Išmokėtas bilietas lieka prekybos vietoje. Jeigu laimėjimas viršija 145 eurus arba laimėtas daiktinis prizas, skamba laimėjimo melodija ir spausdinamas čekis su informacija, kad klientas su bilietu turi kreiptis į loterijos organizatorius. Bilietas taip pat atiduodamas klientui, – sakė „Vakarinė Palangos“ pašnekovė. – Visi atliekami veiksmai terminale yra fiksuojami. Jeigu klientui kyla abejonių, jis turėtų kreiptis į mus, tiksliai nurodydamas terminalą ir laiką, kada ir koks bilietas buvo tikrintas, o mes patikriname to terminalo duomenis“.

Žinoma, Stanislovui nėra jokių šansų, kad loterijos organizatoriai padėtų jam išsiaiškinti prieš penkiolika metų buvusio bilieto likimą, todėl žmogus ir ieško ekstrasenso. Jei žinote tokį ar kaip kitaip galite padėti palangiškiui, parašykite „Vakarinei Palangai“ į elektroninį paštą adresu redakcija@vakarinepalanga. Mes susisieksime su Stanislovu.

PALIKTI KOMENTARĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia