Pixabay nuotr.

Ne tik ekonomiškai nestabiliu laiku, kai fizinė prekyba yra stipriai apribota, tačiau ir apskritai – internetinė prekyba yra sparčiai populiarėjantis procesas, kurį kiekvieną dieną renkasi vis daugiau ir daugiau klientų. Galima drąsiai teigti, kad prekių ar paslaugų internetu bent jau ieškojęs yra kiekvienas, taigi akivaizdu, kad kuo lengviau verslas yra aptinkamas paieškos sistemose, tuo didesnio srauto potencialių pirkėjų jis sulaukia.

Būtent dėl šių priežasčių bet kuriam išlikti, plėstis ar pardavimo mastą padidinti norinčiam verslui būtinos kokybiškos SEO paslaugos Lietuvoje. Visgi daugeliui tai dar kelia nerimą, nes optimizacijos procesas nėra iki galo aiškus ir sunku įsivaizduoti, kaip iš tikrųjų atrodo SEO paslaugų teikimas.

Pirmieji žingsniai – kokie jie?

Pirmieji optimizacijos žingsniai, arba tai, nuo ko iš tikrųjų prasideda SEO, gali nuskambėti gana kvailai. Iš tiesų, pirmiausia svarbu pasirūpinti internetine svetaine. Jei jos nėra – kūrimu, jei jau veikia – tuomet tinkamu funkcionavimu. Svetainė turi atitikti GOOGLE keliamus reikalavimus, nepažeisti tam tikrų nuostatų, nes tik tuomet galima tikėtis SEO rezultatų. Jeigu internetinė svetainė dar tik bus kuriama, labai svarbu parametrai, suteikiantys galimybę ateityje efektyviai taikyti SEO reklamos principus, todėl prie užsisakant tinklalapio kūrimo paslaugas verta apie tai nuodugniai išsiaiškinti su pasirinktais specialistais ar įmonėmis.

Strategija – beveik kaip kare

Prekyba ir paslaugų teikimas virtualioje erdvėje neretai primena karo lauką – kiekvienas čia visais įmanomais būdas stengiasi išlikti. Renkasi pačius netikėčiausius reklamos sprendimus, kartais verslo etikos neatitinkančią strategiją. Ir kuo didesnė konkurencija konkrečioje nišoje – tuo ir veiksmai tampa drastiškesnė. Todėl imantis SEO optimizacijos – nepaprastai svarbi strategija, kuri yra pamatinis proceso etapas. Tai: rinkos tyrimas, raktažodžių atranka ir paslaugų plano parinkimas (išorinio bei vidinio SEO poreikis bei intensyvumas).

Kas yra vidinis ir išorinis SEO?

Vidinis SEO ir išorinis SEO yra neatsiejami optimizacijos terminai, iš esmės rodantys, kad SEO paslaugos teikiamos dviem lygmenimis. Pirmuoju atveju, vidinis SEO, tai darbas su pačia internetine svetaine. Raktinių žodžių parinkimas kiekvienam tinklalapio puslapiui, bendrųjų parametrų suderinimas: tinkamas krovimo greitis, pritaikymas naršyti mobiliaisiais ir kitais išmaniaisiais įrenginiais ir pan. Išorinis SEO dažniausiai reiškia atgalines nuorodas – tai  lankytojų srauto pritraukimas iš kitų svetainių. Paspaudę atgalinę nuorodą, potencialūs klientai apsilanko internetinėje svetainėje, kur juos turėtų sudominti turinys, kainos, kita naudinga informacija. Kalbant apie atgalines nuoroda, labai svarbi jų kokybė – kiek patikimas yra tinklalapis, iš kurio jos veda, ar turinys yra artimas, ar puslapis gausiai lankomas.

UAB „Interneto žvaigždė“

Digital Star

Lukiškių g. 5, LT-01108, Vilnius

Svetainė : www.digitalstar.lt

El. Paštas : info(eta)digitalstar.lt

Telefonas : +370 606 95954