Naujo kelio iki Šventosios klausimas rugsėjį pristatytas kurorte viešėjusiam susisiekimo ministrui M.Skuodžiui. "Vakarinės Palangos" nuotr.

Siekiant sujungti Palangą su Šventąja alternatyviu keliu, ketvirtadienį miesto Taryba apsisprendė dėl susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano rengimo.

Žengtas pirmasis žingsnis

„Iki Šventosios pratęsta Vytauto gatvė bei naujas modernus dviračių takas, ateityje taps labai patogi susisiekimo jungtis vairuotojams bei padės išspręsti Ošupio take gyvenančiųjų susisiekimo problemas.

Pirmasis žingsnis link šio tikslo žengtas, dabar bus rengiamas detalusis planas, vėliau – techninis projektas. Neabejoju, kad numatomi pokyčiai visiems – tiek vairuotojams, tiek dviratininkams, tiek šioje miesto dalyje gyvenantiems palangiškiams – suteiks daugiau patogumo bei saugumo”, – šiandien prieš kurį laiką savo paskyroje socialiniame tinke „Facebook” pranešė miesto vadovas Šarūnas Vaitkus.

„Vakarinė Palanga” jau anksčiau rašė, kad vykstant intensyviai kol kas neužstatytų plotų urbanizacijai, per artimiausią dešimtmetį Palanga susijungs su Šventąja ir Savivaldybės teritorija taps vientisa. Apie tai bei būtinybę spręsti dėl integralių susisiekimo jungčių kalbėta jau prieš kurį laiką, rengiant Palangos strateginį planą iki 2030 metų.

Svarstant pastarąjį planą jo koordinavimo darbo grupė, sudaryta iš Savivaldybės atstovų, akcentavo, jog ligšioliniame miesto strateginiame plėtros plane buvo numatyti miesto pocentriai – Kunigiškės, Nemirseta ir kt. Tačiau žvelgiant į ateitį turėtų atsirasti viena ištisinė erdvė su bendra susisiekimo infrastruktūra, nes šiandien susisiekimas su pocentriais vykdomas tik regioninės reikšmės keliais.

Vytauto gatvė būtų pratęsta

Ši kasdien Palangai vis labiau opi kelių infrastruktūros vystymo problema rugsėjo pradžioje buvo pristatyta ir į Palangą atvykusiems atsakingiems pareigūnams, tarp jų susisiekimo ministrui Mariui Skuodžiui.

Po pasitarimo Palangos meras Š.Vaitkus „Vakarinei Palangai” išsamiau pakomentavo dėl susitikimo su ministru tikslo.

Pagal parengtąją pirminę schemą Savivaldybės specialistai siūlo tokius pokyčius kurorto kelių infrastruktūroje, dalyje nuo Vytauto gatvės pabaigos iki Šventosios: Vytauto gatvės pabaigoje, ties buvusia šašlykine, dabar esantį žvyro kelią rekonstruoti, įrengiant čia ir dviračių taką, ir važiuojamąją dalį automobiliams. Šis kelias susijungtų su Kontininkų gatve, iš kurios būtų pasukama į Užkanavės gatvę. Šios abi gatvės taip pat būtų rekonstruotos, praplečiant galimybes saugiai vykti dviračiais ir automobiliais. Pasiekus Užkanavės gatvės pabaigą, vadinamąjį Pasaulio kraštą, siūloma įrengti alternatyvų dviračių taką ir važiuojamąją kelio dalį, kuri nusidriektų iki pat Šventosios „Elijos“ kvartalo. Šis naujas kelias atsirastų paraleliai palei Ošupio taką.

„Tai sumažintų ir Ošupio tako apkrovimą, ir nebeliktų automobilių, kurie dabar važiuoja šiuo taku, nes nėra jokios kitos alternatyvos“, – komentavo Palangos meras. Anot jo, šioje atkarpoje atsirastų kurortinis kelias, kuriuo būtų važiuojama nedideliu greičiu, niekur neskubant.

Kaip „Vakarinei Palangai“ sakė Š.Vaitkus, ministras pritarė tokiai pozicijai, kalbėta ir apie tai, jog jau ateinančiais metais Savivaldybė galėtų imtis Kontininkų bei Užkanavės gatvių rekonstrukcijos techninių projektų rengimo ir pradėti ruoštis pertvarkymo darbams.

Mero teigimu, lėšos naujiems dviračių takams galėtų būti skiriamos iš tų europinių pinigų, kurie numatyti Lietuvai judėjimo dviratėmis transporto priemonėmis infrastruktūrai plėsti. Jau visai netrukus šioms reikmėms šalies regionams bus skirta 100 mln. eurų.

Naujų kelių Palangoje įrengimą, tikimasi, finansuos Kelių direkcija.

„Vakarinės Palangos” inf.

Išsamiau apie susitikimą su ministru ir apie naujus planus dėl susisiekimo gerinimo kurorte skaitykite čia:

PALIKTI KOMENTARĄ

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

Taip pat skaitykite: