Interneto nuotr.

Nemažai asmenų siunčia fizinius laiškus, oficialius dokumentus ir dovanas paštu. Siuntimas paštu yra apčiuopiama ir patikima ryšio priemonė, dažniausiai užtikrinanti saugų pristatymą. Be to, pašto paslaugos diegia naujoves, siūlydamos tokias paslaugas kaip siuntinio sekimas, greitasis pristatymas ir ekologiška pakuotė, kurios atitinka besikeičiančius vartotojų poreikius. Visgi, siunčiant siuntinius paštu kartais pasitaiko, kad siuntinys dingsta. Šiame straipsnyje pristatysime keletą variantų, kur galėjo dingti Jūsų siunta.

Siunta dingo jos gabenimo metu

Siuntinio gabenimo laikas galėjo užtrukti ir siuntinys gali būti dar vis gabenamas iš siuntėjo vietos į gavėjo adresą arba dėl logistikos klaidų siuntinys galėjo dingti. Kurjerio pateikta sekimo informacija gali suteikti naujienų apie siuntinio dabartinę vietą ir numatomą pristatymo laiką, todėl  siunčiant siuntinį patariama naudotis siuntos draudimo ir jos sekimo paslaugomis.

Siunta dingo ją rūšiuojant

Siuntiniai dažnai keliauja per siuntų skirstymo terminalus, kur visos jos yra rūšiuojamos pagal paskirties vietą ir transportavimo būdą. Gali būti, kad siuntinys šiuo metu yra siuntų skirstymo terminale ir laukia tolesnio apdorojimo. 

Siunta gali būti ne iš karto išmuitinta

Tarptautinės siuntos gali būti laikomos muitinėje patikrinimui ir gali būti ne iš karto išmuitinamos. Siuntos išmuitinimo proceso metu gali atsirasti siuntos pristatymo vėlavimų, ypač, jei kyla problemų dėl siuntos turinio, vertės, dokumentų ar muitinės taisyklių laikymosi. 

Bandymas pristatyti buvo nesėkmingas

Jei siutinys buvo pristatytas į jo paskirties vietą, bet pristatymas nepavyko (pavyzdžiui, gavėjas buvo nepasiekiamas), siuntinys gali būti laikomas artimiausiame siuntų siuntimo paslaugas teikiančios įmonės siuntų paskirstymo terminale pagal jūsų gyvenamosios vietos adresą arba gali būti paliekamos arčiausiai gyvenamosios vietos esančiame paštomate. 

Nenumatyti atvejai

Retais atvejais siuntos gali būti nukreiptos netinkamai arba pamestos gabenimo metu dėl sugadintų siuntinio etikečių, netinkamai supakuotos siuntos ar kitų nenumatytų aplinkybių. Tokiose situacijose gali prireikti kreiptis pagalbos į siuntinių siuntimo paslaugą vykdančios įmonės klientų aptarnavimo skyrių.

Kaip apsaugoti savo siuntinį nuo dingimo? 

Norint apsaugoti siuntinį nuo dingimo, reikia imtis aktyvių priemonių ruošiant siuntinį siuntimui ir jo gabenimo metu. Štai keletas patarimų:

  • Naudokite patikimas ir gerai klientų įvertintas siuntų siuntimo paslaugas. Išanalizuokite siuntų siuntimo paslaugas teikiančių įmonių įvertinimus ir klientų atsiliepimus, kad priimtumėte pagrįstą sprendimą.
  • Siuntinį saugiai supakuokite naudodami tvirtas dėžes, burbulinę plėvelę ir kitas paminkštinimo priemones, siekiant apsaugoti trapų siuntinį nuo pažeidimų jo gabenimo metu. Įsitikinkite, kad pakuotė yra saugi ir tinkamai užsandarinta, kad išvengtumėte siuntinio dingimo.
  • Aiškiai nurodykite siuntinio gavėjo adresą, įskaitant gavėjo vardą, pavardę, miestą, kaimą, gatvę, namo ir / ar buto numerį ir pašto kodą. Jei reikia, siuntiniui naudokite vandeniui atsparias etiketes ir įtraukite siuntėjo kontaktinę informaciją, kad būtų lengviau bendradarbiauti.
  • Pasirinkite sekimo ir siutinio draudimo paslaugas, kad galėtumėte stebėti siuntinio eigą viso jo pristatymo proceso metu. Reguliariai tikrinkite siuntinio pristatymo būseną internete, kad žinotumėte naujausią informaciją apie siuntinio buvimo vietą. Be to, apsvarstykite galimybę įsigyti siuntimo draudimą, kad apsisaugotumėte siuntinį nuo jo sugadinimo ar dingimo.
  • Bendraukite su gavėju. Jei įmanoma, informuokite gavėją apie numatomą pristatymo datą ir perduokite sekimo informaciją, kad jis galėtų numatyti ir stebėti būsimą siuntos pristatymą.
  • Jei pastebėjote vėlavimų ar siuntos pristatymo problemų, nedvejodami kreipkitės pagalbos į siuntinių siuntimo paslaugas teikiančios įmonės klientų aptarnavimo skyrių.
Pabaigai

Verta paminėti, kad kurjerio teikiama stebėjimo informacija paprastai tiksliausiai praneša apie dabartinę siuntinio vietą ir būseną. Jei nerimaujate dėl dingusio ar vėluojančio siuntinio, susisiekite su siuntimo paslaugą teikiančios įmonės klientų aptarnavimo centru ir nurodykite siuntos sekimo numerį.

Partnerio turinys

Taip pat skaitykite: