Interneto nuotr.

Jonas Augulis

Sukūrėte interneto svetainę, investavote į jos reklamą, o pardavimų vis dar nėra? Verta paanalizuoti, kiek čia užsukę lankytojai išties praleidžia laiko. Daugelis nustemba – srautas didelis, tačiau potencialūs pirkėjai puslapyje užtrunka vos kelias minutes ar net sekundes. Tiesa ta, kad reiklaus šiuolaikinio vartotojo lūkesčius atitinkantis skaitmeninis projektas pareikalauja nemažai laiko ir pastangų. Norite patobulinti savo įmonės reprezentacinę platformą, o gal elektroninę parduotuvę? Ekspertai atskleidžia esmines priežastis, dėl kurių modernus vartotojas palieka interneto svetaines.

Nepakankamas greitis ir kiti trikdžiai

Pagalvokite, kodėl patys dažniausiai paliekate virtualias parduotuves ar įstaigų informacines platformas. Ko gero, tarp pagrindinių priežasčių bus paminėtas elementarus greitis, erzinantys trikdžiai. Išties, šiandien labai svarbu susitvarkyti techninį virtualaus projekto pamatą, kuris leistų užtikrinti sklandų naršymą.

„Hubspot“ neseniai pasidalino atlikta svetainės greičio tyrimų apžvalga, kurioje teigiama, kad pirmosios 5 sekundės turi didžiausią įtaką galimai konversijai. O daugiausia pardavimų, sakoma, generuoja tie, kurių interneto svetainė pilnai atidaroma per kelias sekundes. Tiksliau, pateikiamas idealus laiko tarpas – nuo 0–2 sekundžių. Jei per tiek laiko vartotojas nesulaukia atsako, dažnu atveju spaudžia mygtuką „atgal“ ir dairosi kito varianto.

Koks galėtų būti sprendimas? Pradėkite nuo saugaus ir galingo serverio paieškos. Jei vis susiduriate su trikdžiais ir nusiskundimais dėl lėto svetainės veikimo, laikas dairytis galingesnio varianto. Šiandien vieni populiariausių – inovatyvūs debesijos ir dedikuoti serveriai. Profesionalų teikiama bet kurio iš šių serverių nuoma leidžiaužtikrinti, kad turėsite pakankamai resursų išpildyti dabartinius savo poreikius ir augti ateityje.

Puslapis atrodo nesaugus

Ne be reikalo užsiminėme apie saugumą. Modernus vartotojas itin vertina savo duomenų konfidencialumą, saugumą ir to paties tikisi iš turinčių internetinius projektus. Visų pirma, šie turi atitikti BDAR (Bendrojo duomenų apsaugos reglamento) reikalavimus. Duomenų rinkimo, saugojimo bei perdavimo procesai turi būti aiškiai pristatomi ir, svarbiausia, užtikrinami.

Kitas esminis momentas – techniškai saugi virtuali erdvė turėtų atrodyti atitinkamai. Kas priverčia suabejoti platformos patikimumu? Nustebtumėte, tačiau tai gali būti visiškos smulkmenos:

  • netvarkingas teksto lygiavimas;
  • paliktos klaidos;
  • netinkamo dydžio šriftas, paveikslėliai;
  • per didelis reklamos kiekis arba neapgalvota reklama;
  • nereikalingi nukreipimai;
  • kt.

Išvada – kai pasirūpinate projekto BDAR atitiktimi, įvertinkite, ar dizainas perteikia tokią pat žinutę. Beje, kalbant apie saugumą, čia vėlgi labai svarbus serverio nuomos ekspertų vaidmuo. Tik patikimame duomenų centre laikoma ir papildomai nuo DDoS atakų apsaugota fizinė įranga gali užtikrinti saugią aplinką projekto vystymui.

Nereikalingi nukreipimai ir erzinanti reklama

Kartais papildomi nukreipimai ir vis iššokančios reklamjuostės nesukelia nesaugaus puslapio įtarimo, tačiau nė neabejokite – tokie dalykai tikrai erzina lankytojus. Todėl reikia labai gerai apgalvoti vartotojo kelionę ir patirtis jos metu. Siūlydami kietiems mokamos reklamos paslaugas, pasirūpinkite kitų pranešimams tinkama pozicija. Ji neturi užgožti jūsų turinio ar trukdyti patogiai naršyti. Papildomi nukreipimai į kitus vidinius ar išorinius puslapius – tik naudingi, nuoseklūs ir tikslingi.

Nepatogus turinio išdėstymas ir informacijos trūkumas

Kalbėdami apie vartotojo kelionę ir patirtis, specialistai pabrėžia – verta investuoti į turinį ir sumanų šio pateikimą. Neradę reikalingos informacijos arba pamatę, kad kol šią ras teks gerai paplušėti, lankytojai negaišta laiko ir pasirenka konkurentus. Tad pradėkite nuo kokybiškų, pagal atitinkamus raktažodžius optimizuotų tekstų.

Vadinamieji UX dizaineriai, dirbantys konkrečiai su sklandžios pirkėjo kelionės dizainu, padės rasti turinio išdėstymo sprendimus. Nepamirškite, kad šiuolaikiniai pirkėjai vis dažniau naudoja mobiliuosius telefonus, tad užtikrinkite ir mobiliąją interneto svetainės versiją.

Galiausiai, pasirūpinkite, kad svetainė būtų susieta su kitomis aktualiomis platformomis, integruokite naudingas, inovatyvias funkcijas. Kitaip tariant, pasistenkite, kad apsilankiusiajam būtų tiesiog patogu. Ko gero, galima drąsiai sakyti, kad šiandien vizualioji ir techninė dalys eina išvien. Jei nebus greičio, o tik dailus viršelis, pirkėjas neužsibus. Vis dar manote, kad dizainas yra svarbiausias? „Hubspot“ primena, kad dar 2019 metais net 70% vartotojų pripažino – interneto svetainės greitis lemia apsisprendimą pasinaudoti paslauga / įsigyti prekę.

Taip pat skaitykite: